Opinie

  • Joanna 07 lis 14:48

    Joanna:

    Bardzo smaczne domowe pierogi.

  • Karolina 01 lis 14:20

    Karolina:

    dobre

  • Justyna 26 paź 15:14

    Justyna:

    Szybka dostawa cieple i pyszne

  • Urszula 08 paź 12:16

    Urszula:

    Pierogi ruskie były przepyszne, z kapustą i grzybami w porównaniu do tego co kiedyś bywało były gorsze, ale wierzę że to chwilowe obniżenie jakości.

  • Dominika 06 paź 15:10

    Dominika:

    Smacznie bardzo.

  • Tomasz 03 paź 16:12

    Tomasz:

    Jest dobrze

  • Jakub 21 wrz 17:26

    Jakub:

    Polecam

  • Marta 21 wrz 15:22

    Marta:

    .....

  • Martyna 09 wrz 01:11

    Martyna:

    Jedzenie było prze pyszne. Polecam.

  • Tomasz 18 sie 15:29

    Tomasz:

    Jest coraz lepiej. Był okres 'słabości', ale obecnie jestem pozytywnie zaskoczony.

  • Sebastian 12 sie 15:50

    Sebastian:

    Bardzo dlugo i bardzo czesto zamawiam ale ostatnio sie troszke pogorszylo ;/

  • Karolina 14 lip 08:50

    Karolina:

    Jedzenie było bardzo smaczne,zwłaszcza pierogi były wyśmienite. Dostawa została zrealizowana szybko i sprawnie. Odliczanie czasu do dostawy zamówienia to świetny pomysł. Miejsce godne polecenia.

  • Dominika 08 lip 17:15

    Dominika:

    Troszkę więcej żurawiny i bedzie perfekto !

  • Antonina 22 cze 17:57

    Antonina:

    Przepyszne

  • Karolina 19 cze 13:57

    Karolina:

    Uszka rozpadnięte, ziemnaki twarde... coś się zaczyna psuć.

  • Antonina 10 cze 15:12

    Antonina:

    Dostawa niespodzianie dotarła wcześniej niż przewidywany czas, pierogi przepyszne! Ukochane to meksykańskie, z oscypkiem, i ze szpinakiem!

  • Karolina 29 maj 18:28

    Karolina:

  • Krzysztof 29 maj 09:58

    Krzysztof:

    Dostawca porzucił jedzenie na recepcji, nie dając znać, bo było zapłacone z góry. Jedzenie gorsze niż kiedyś.

    Witam Pana,
    Bardzo przepraszamy za zamieszanie ale mieliśmy podany zły nr telefonu przez firmę, która obsługuje naszą stronę www, stąd też nie można było się z Panem skontaktować. Nawet jak już zdobyliśmy do Pana prawidłowy nr telefonu to Pan i tak go raczył odebrać (ze strony restauracji podjęliśmy kilka prób kontaktu, jak również ja jako właściciel dzwoniłem do Pana w piątek 3 razy bez skutku, a Pan nawet nie raczył oddzwonić). Bardzo nam przykro, ale niestety wina leży nie po naszej stronie. Zamówienie zostało dostarczone na czas, a w związku z brakiem kontaktu kierowca postanowił zostawić zamówienie na recepcji gdyż było już opłacone.

    Zespół Galeria Pierogów

  • Agnieszka 08 maj 07:27

    Agnieszka:

    smacznie i szybko!

  • Michał 31 mar 17:13

    Michał:

    Pierogi z oscypkiem miażdżą umysł :D mogły by być trochę większe :D

  • Aleksandra 12 lut 16:16

    Aleksandra:

    super!!

  • Aneta 05 lut 13:13

    Aneta:

    Wszystko pyszne!

  • Anna 19 sty 19:33

    Anna:

    Smacznie

  • Joanna 18 gru 15:17

    Joanna:

    Polecamy

  • ewelina 05 gru 11:22

    ewelina:

    nie było sosu do krokietów :(

  • Szymon 22 lis 16:01

    Szymon:

    Smaczne jak zawsze ;)

  • Agnieszka 14 lis 11:33

    Agnieszka:

    Przepyszne placki ziemniaczane i grillowany filet.

  • Szymon 11 lis 14:24

    Szymon:

    Dziś mieli jakiś koszmarny problem z dostawami! Jedzenie dotarło po 3,5 h oczywiście letnie... Dopiero po odgrzaniu nadawało się do jedzenia! Popracujcie nad dowozem! Za to doceniam kontakt z klientem za adekwatną rekompensatę!

  • Aleksandra 11 paź 20:46

    Aleksandra:

    Expresowa dostawa, super ciepłe.

  • Krzysztof 26 wrz 15:09

    Krzysztof:

    Jak zwykłe bardzo dobre

  • Magazyn 22 wrz 07:06

    Magazyn:

    Pierogi z brokułami przeszły najśmielsze oczekiwania :) Mega pyszności!

  • Szymon 19 wrz 15:53

    Szymon:

    OK

  • Krzysztof 17 wrz 15:49

    Krzysztof:

    Wszystko OK

  • Magazyn 13 wrz 15:08

    Magazyn:

    Jak zawsze wszystko jak należy :) Smacznie i na czas :)

  • Krzysztof 12 wrz 15:09

    Krzysztof:

    Zamówienie dotarło 30min przed casem

  • Łukasz 04 wrz 19:46

    Łukasz:

    Jedzenie słabo doprawione, bez zachwytu.

  • Magdalena 29 sie 19:38

    Magdalena:

    Brakowało okrasy, mimo że była zamówiona

  • Magazyn 26 sie 15:08

    Magazyn:

    Pyszności jak zwykle :)

  • Szymon 23 sie 20:10

    Szymon:

    OK

  • Magazyn 12 sie 15:09

    Magazyn:

    Pyszota!

  • Magazyn 26 lip 15:05

    Magazyn:

    Bardzo ok.

  • Karolina 21 lip 17:53

    Karolina:

    Super, pyszne jedzenie, zamówienie dotarło jeszcze przed czasem. Polecam!

  • Bartosz 15 lip 16:14

    Bartosz:

    Pyszne pierogi!

  • Magazyn 14 lip 07:27

    Magazyn:

    Bardzo w porządku.

  • Magazyn 12 lip 15:08

    Magazyn:

    Chyba najlepszy obiad (danie dnia) jaki kiedykolwiek zamówiliśmy.

  • Łukasz 02 lip 15:10

    Łukasz:

    Zamówienie spóźnione prawie godzinę - po raz kolejny. W dodatku pomylono zamawiany posiłek również nie pierwszy raz. Zdecydowanie odradzam.

  • Magazyn 26 cze 10:50

    Magazyn:

    Jak zwykle przepysznie :)

  • Magazyn 23 cze 15:14

    Magazyn:

    Smacznie - jak zwykle :)

  • Szymon 12 cze 19:13

    Szymon:

    Super! Pyszne! Polecam!

  • Bartosz 08 cze 23:33

    Bartosz:

    Pyszne jak zawsze!

  • Piotr 30 maj 15:56

    Piotr:

    Pierogi odebrane dokładnie o godzinie odbioru z zamówienia 5min później były już raczej chłodne, ale mimo to bardzo smaczne. Polecam!

  • Maria 27 maj 16:26

    Maria:

    Pracownicy są kulturalni, nawet przez telefon aż czuć, że ta młoda pani się uśmiecha, bardzo uprzejma. Pierogi (brokuł mozarella i szpinak feta) są bardzo smaczne. I co najważniejsze, lepsze niż 1,5 roku temu i więcej. Moje ulubione naleśniki z dostawą. Wszystko jest lepsze. Mam nadzieje, że tak już zostanie. Pozdrawiam.

  • Magazyn 23 maj 07:14

    Magazyn:

    Wyjątkowo nie byliśmy zadowoleni - ale to chyba wyjątek przy pracy...

  • Magazyn 19 maj 07:06

    Magazyn:

    Zamawialiśmy, jak się okazało, w ciemno, ponieważ to, co przyszło nie zgadzało się z tym, co wymienione na FB. Ale nie było złe. Jednak nie na to miałam ochotę.

  • Magazyn 18 maj 07:17

    Magazyn:

    Same pyszności!

  • Agnieszka 15 maj 17:30

    Agnieszka:

    :D

  • Agnieszka 15 maj 17:29

    Agnieszka:

    :)

  • Magdalena 04 maj 17:34

    Magdalena:

    Zawsze tak samo pyszne

  • Łukasz 30 kwi 15:20

    Łukasz:

    Zamówienie spóźnione, kierowca nawet nie miał złotówki żeby wydać resztę.

  • Bartosz 21 kwi 15:10

    Bartosz:

    Polecam!

  • Barbara 17 kwi 17:05

    Barbara:

    pyszne, domowe jedzenie :)

  • Barbara 17 kwi 10:29

    Barbara:

    długi czas oczekiwania, pierogi bardzo przeciętne

  • Paweł 11 kwi 21:43

    Paweł:

    dodatki do pierogów nie zgadzały się w jednym opakowaniu ale ogólnie ok

  • Anna 08 kwi 17:54

    Anna:

    Zawsze jedzenie było smaczne i świeże, ostatnio jednak było fatalne, mimo że z mężem jedliśmy dwie różne potrawy, skończyliśmy z zatruciem pokarmowym

  • Agnieszka 13 mar 21:31

    Agnieszka:

    przepyszne jedzenie!

  • Marta 05 mar 15:06

    Marta:

    Bardzo smaczne domowe jedzenie

  • Aleksandra 07 lut 15:16

    Aleksandra:

    Zamówienie oceniam bardzo dobrze. Proszę jednak popracować nad barszczem czerwonym - był za słodki i przegotowany.

  • Patryk 27 sty 14:22

    Patryk:

    Często otrzymuję schabowego z frytkownicy, prawie spalonego z zewnątrz a surowego w środku. Zamówienie online oceniam bardzo dobrze, wszystko szybko i punktualnie. !!!> Pozbądźcie się tylko tej frytkownicy albo kucharza, który z niej korzysta. Pierogi są super, pełne obiady w porównaniu do konkurencji wypadają bardzo słabo. Wielka szkoda.

    Dziękujemy za opinię.
    Nasz kotlety schabowe smażymy tylko i wyłącznie na smalcu. Oczywiście zwrócę uwagę kucharzowi o kucharce aby nie uważali podczas smażenia.
    Pozdrawiam

    Zespół Galeria Pierogów

  • Marcin 26 sty 16:49

    Marcin:

    Jak zawsze super! Polecam

  • Konrad 11 sty 18:15

    Konrad:

    Jedzenie bardzo dobre; pojemniki trochę pogniotły się i ubrudziły podczas dostawy dlatego 4/5.

  • ewelina 11 sty 17:05

    ewelina:

    bardzo dobre danie dnia!

  • ewelina 11 sty 17:05

    ewelina:

    pyszne

  • Magdalena 06 sty 14:36

    Magdalena:

    Obiad został dostarczony pół godzin po ustalonej godzinie. Mimo spóźnienia wszystko było zimne. Najgorsze zamówienie do tej pory wcześniejsze były ok.

  • Dawid 23 gru 09:03

    Dawid:

    jedzenie dostarczono po czasie (opóźnienie 15 minut) w dodatku zimne. Aczkolwiek gdyby nie to - byłoby smaczne.

  • ewelina 19 gru 15:22

    ewelina:

    pycha!

  • Karolina 18 gru 14:44

    Karolina:

    Dugie oczekiwanie na zamowienie. Zimne, i nie to co zamówiłam

  • Łukasz 15 gru 20:12

    Łukasz:

    Jedzenie dojechało godzinę po przewidywanym terminie dostawy wynoszącym 1.5h. Nie otrzymałem żadnego telefonu, który by mnie o takim spóźnieniu poinformował. Samo jedzenie nie było smaczne. Smażone pierogi śmierdziały starym, spalonym olejem.

  • ewelina 12 gru 16:24

    ewelina:

    :)

  • ewelina 09 gru 14:12

    ewelina:

    polecam krokiety meksykańskie z barszczem czerwonym i pierogi ruskie!

  • Karolina 06 gru 23:42

    Karolina:

    Krokiety były smaczne, niestety pomieszane w pudełkach, poprzednio było tak z pierogami. Minus ogromny za czas oczekiwania - 90 minut. Może jeśli trzeba czekać więcej niż godzinę podadzą Państwo taką informację przed złożeniem zamówienia?

  • Anna 06 gru 18:23

    Anna:

    kotlet schabowy i kurczak w sezamie były świeże, smaczne i dostarczone na czas. polecam

  • Karolina 04 gru 12:27

    Karolina:

    Jedzenie pyszne. Niestety ogromnym minusem jest czas oczekiwania na dostawę - 90 minut (dostawca dodatkowo spóźnił się kilka minut), o czym zamawiający dowiaduje się 5 minut po złożeniu zamówienia i opłaceniu go.

  • Maria 16 paź 16:38

    Maria:

    uważam, że 90 minut oczekiwania na jedzenie typu placki ziemniaczane to długo. Szczególnie, że mieszkam po sąsiedzku. Widocznie galeria cieszy się coraz większą popularnością i ma dużo zamówień. To dobrze. Jedzenie było ciepłe i o czasie, zgodnie z przewidywaniem restauracji. Kawałki kurczaka w sezamie były dziwnie małe i nieregularne, 2 lata temu to było zupełnie inne dane. Wredy były to polędwiczki z kurczaka lub paski piersi. Teraz były to skrawki. Placki smaczne, ale jak dla mnie ociekają w zbyt dużej ilości tłuszczu. Zawsze odciskam je w kilkunastu recznikach papierowych.

  • Dorota 16 paź 15:26

    Dorota:

    Dostawa na czas, dobre jedzienie.

  • Ewelina 08 paź 15:36

    Ewelina:

    troche dlugo sie czeka, ale warto. tylko ziemniaki nie za bardzo dobre...

  • Ewelina 23 wrz 15:14

    Ewelina:

    Tym razem jedzenie nie było tak dobre, jak zazwyczaj. Słabe placki po bieszczadzki.

  • Łukasz 17 wrz 21:33

    Łukasz:

    To było moje drugie zamówienie w tej restauracji. Pierwsze oceniam bardzo pozytywnie niestety to drugie było totalną porażką. Zamówiłem pierogi ruskie, pierogi smażone z mięsem, barszcz czerwony z uszkami i placki ziemniaczane ze śmietaną. 1) Pierogi ruskie miały farsz oparty chyba w 95% na ziemniakach (za pierwszym razem kilka tygodni temu były wyśmienite - nie wiem skąd taka diametralna zmiana przepisu), 2) smażenie pierogów z mięsem odbywało się chyba we frytownicy bo smak farszu został pochłonięty przez smród spalonego oleju. 3) Placki ziemniaczane miały barwę sino-zieloną 4) barszcz był zgodnie z informacją personelu naturalny ale niestety smak też miał naturalny a liczyłem na jakieś przyprawy. Niestety trudno mnie będzie namówić na kolejne zamówienie w tym lokalu w najbliższych miesiącach.

  • Szymon 14 wrz 15:08

    Szymon:

    Jedzonko pyszne, soczyste! Palce lizać. Jedyna mała nieścisłość - zamawiając krokiety, sos czosnkowy gratis nie dotarł...

  • Marcin 13 wrz 08:16

    Marcin:

    Wszystko ok. Dostawca wylał trochę zupy.

  • Ewelina 09 wrz 16:51

    Ewelina:

    pyszne jedzenie!

  • Damian 08 wrz 13:09

    Damian:

    Otrzymałem niepełne zamówienie, ale szybko Pani dowiozła brakujący posiłek

  • Szymon 06 wrz 23:22

    Szymon:

    Potrawy zamówione online smakują gorzej niż w lokalu.

    Jedzenie w dowozie zawsze będzie inaczej smakowało,
    Proszę wziąć pod uwagę fakt, że w lokalu dostaje Pan jedzenie prosto z kuchni, a w dostawie musi ono jeszcze pokonać do Pana domu kilka kilometrów

    Zespół Galeria Pierogów

  • Marta 04 wrz 23:03

    Marta:

    Kompletacja zamówienia bardzo dobra i dostawa na czas. Polecam

  • Marta 02 wrz 15:28

    Marta:

    Dostawa punktualnie na wybraną godzinę, dobrze skompletowane Polecam szczególnie zupę dnia, codziennie inna i świeża i jak za cenę 4zł! bogata w składniki.

  • Marta 01 wrz 15:23

    Marta:

    Wszystko ok, dostawa na czas.

  • Michał 12 sie 15:33

    Michał:

    Pierogi były w miarę ok

  • Joanna 20 lip 07:45

    Joanna:

    Pierogi palce lizać :) Polecam !!!

  • Wiola 03 lip 08:30

    Wiola:

    zamówienia online bardzo intuicyjne, niekłopotliwe

  • Małgorzata 30 cze 15:17

    Małgorzata:

    Pyszne !!!

  • Anita 28 cze 16:52

    Anita:

    Pierogi pyszne, a dostawa szybko :)

  • Sebastian 24 cze 15:07

    Sebastian:

    PORAŻKA! Po dodaniu do koszyka "Pierogów z truskawkami" wyskoczyło okno o wybranie ilości oraz omasty. Problem w tym, że do wyboru były tylko dodatki typu "Oliwa z ziołami", "Boczek", "Bułka tarta z masłem" itd (czyli wszystko co pasuje do pierogów na słono). Ponieważ nie było nić typu "Jogurt", "Cukier", ani możliwości wyboru "Bez dodatków", nie zmieniałem nic licząc, że nikt o zdrowych zmysłach nie doda do pierogów z truskawkami "Oliwy z ziołami". Ręce mi opadły gdy po otwarciu pudełka zobaczyłem pierogi na słodko, całe wymieszane w oliwie i ziołach... Nawet umycie każdego pieroga i ponowne podgrzanie wiele nie pomogło. Po telefonie do Państwa, usłyszałem jedynie, że takie przyszło zamówienie, więc tak zostało zrealizowane, szkoda, że do Pani przy telefonie nie trafiał argument, o braku możliwości nie wybrania dodatku... Podsumowując pieniądze w błoto, jedzenie do śmietnika. W ten sposób tracicie klientów, którzy wcześniej już u Was zamawiali.

  • Ewelina 22 cze 18:33

    Ewelina:

    Mega opoznienie"bo tak wyszło"

  • Przemysław 15 cze 13:23

    Przemysław:

    Na danie czekaliśmy 2h

  • Ewelina 10 cze 15:09

    Ewelina:

    Jest mi bardzo przykro, że po raz kolejny dostawca nie miał jak wydać reszty. Może dobrze byłoby pomyśleć nad wyborem w formularzu zamówienia z jakiej kwoty miałaby takowa zostać wydana? Znacznie ułatwiłoby to wszystkim życie. Jedzenie wyborne jak zawsze.

  • Sebastian 28 maj 15:12

    Sebastian:

    pycha!

  • Marcin 24 maj 15:41

    Marcin:

    Kurczak trochę za słony, ale pierogi (z mięsem) - jedne z najlepszych jakie jadłem.

  • Agnieszka 18 maj 15:07

    Agnieszka:

    Jedzenie dobre i świeże. Na czas. Jeden mankament - w pierogach nie było rodzynek :-)

  • Ewelina 13 maj 15:02

    Ewelina:

    Bardzo smacznie i ostatnimi zamówieniami: ekspresowo ;)

  • Sławomir 12 maj 15:10

    Sławomir:

    Pyszne, polecam ruskie!

  • Agnieszka 02 maj 20:43

    Agnieszka:

    Pierogi z serem i rodzynkami znakomite. Podobnie z kaszą gryczaną. Naleśniki takie sobie, generalnie całość na mocne 4.5.

    Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

    Zespół Galeria Pierogów

  • Ewelina 30 kwi 15:02

    Ewelina:

    Bardzo smacznie, ale bardzo długi okres oczekiwania - mimo podanej orientacyjnej godziny dostawy zamówienie przyjechało z ponad pół godzinnym opóźnieniem...

  • Ewelina 27 kwi 07:28

    Ewelina:

    Smacznie, tanio, długi okres oczekiwania- 90 minut!

  • Urszula 24 kwi 15:39

    Urszula:

    Pyszne pierogi, duży wybór dodatków, szybka dostawa :-)

  • Ewelina 23 kwi 15:01

    Ewelina:

    Szybko, tanio, na czas, mega pysznie.

  • Ewelina 20 kwi 07:07

    Ewelina:

    Bardzo smacznie i w bardzo przyzwoitych cenach.

  • Grzegorz 18 kwi 15:39

    Grzegorz:

    wyszstko OK

  • Adrian 15 kwi 10:03

    Adrian:

    Niestety rozczarowałem się tą restauracją. Dostawa zamówienia miała być w 75min(co jak na pierogi i dosyć bliską odległość ode mnie jest wybitnie długim czasem oczekiwania). Przedłużyła się o dodatkowe 15 minut, pierogi były już w tym czasie letnie po dostarczeniu. Dodatkowo jedna porcja była inna niż zamówiona(farsz mięsny zamiast kurczak,pieczarki,ser). I jeszcze na koniec - pomylili dodatek do pierogów - zamiast boczku dostałem cebulkę. Same pierogi całkiem dobre,ale jadałem lepsze :)

  • Marcin 01 kwi 15:20

    Marcin:

    Trzeba było długo czekać (90 minut) ale pierogi były pyszne i ciepłe.

  • Ewelina 27 mar 16:57

    Ewelina:

    Długi czas oczekiwania

  • Piotr 15 mar 18:59

    Piotr:

    Trochę czekałem , ale poza tym danie ok

  • Agnieszka 12 mar 14:10

    Agnieszka:

    Jedzenie było smaczne, świeże, na czas i zgodnie z zamówieniem. Jakość adekwatna do ceny. Przyczepić się mogę tylko sztucznego sosu czekoladowego do naleśników na słodko.

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.

    Zespół Galeria Pierogów

  • Karol 11 mar 08:43

    Karol:

    Farsz w pierogach był słaby, ciasto nawet ok, ale nie są to pierogi które można by było uznać za tradycyjne/domowe. Całość zamówienia opływała w tłuszczu. Tłuszcz był na zewnątrz opakowania, w zasadzie to z każdej strony opakowania. Pan który przywiózł zamówienie nie miał przy sobie żadnej gotówki i totalnie nie miał jak wydać, z racji tego zmuszony byłem zostawić stanowczo za wysoki napiwek.

  • Antonina 08 mar 13:15

    Antonina:

    Przepyszne pierogi!

  • Kamil 16 lut 20:18

    Kamil:

    tym razem pierogi z oscypkiem były ubogie w ser, ale dostawa 30 min szybsza niż początkowo przewidywali

  • Martyna 12 lut 14:24

    Martyna:

    Mają Państwo bardzo smaczne jedzenie, w dobrej cenie, świetnie, że można wybrać wielkość porcji oraz dodatkowo domówić różne dodatki, czyli np. surówki, napoje itd. Niemniej jednak jest mocne "ale" i stanowi je dostawa. Po raz kolejny otrzymaliśmy zamówienie z półgodzinnym opóźnieniem! Efekt? Po pierwsze klient jest rozdrażniony, bo chociaż restauracja sama wyznacza czas dostawy, to nie jest on przez nią dotrzymany. Po drugie posiłki są letnie, albo po prostu zimne, a nie mając możliwości ich podgrzania w mikrofalówce, nie pozostaje nic innego jak wcinać chłodne, oklapnięte frytki i jeszcze zimniejsze pierogi.

  • Marcin 03 lut 17:52

    Marcin:

    Restauracja jest bardzo dobra, ale już któryś raz dostawa zamówionego jedzenia się spóźnia. W efekcie czego czekam 2 godziny na pierogi z knajpy, która jest przystanek ode mnie.

  • andrzej 01 lut 21:06

    andrzej:

    smacznie i szybko

  • Sebastian 30 sty 14:24

    Sebastian:

    Pierogi bardzo dobre natomiast Zupka przepyszna.

  • Aleksander 12 sty 22:25

    Aleksander:

    Pyszne! Błyskawiczna dostawa!

  • Łukasz 19 gru 14:41

    Łukasz:

    lepiej nie będę się wypowiadał...

  • Fixit 09 gru 10:03

    Fixit:

    Było pyszne :-)

  • Grzegorz 22 lis 06:10

    Grzegorz:

    Smaczne

  • Damian 19 lis 18:12

    Damian:

    Wszystko super, szybko i smacznie :)

  • Katarzyna 09 lis 00:32

    Katarzyna:

    Dostawa dotarla godzine pozniej niz poinformowano.

  • Michał 05 lis 18:48

    Michał:

    Brakuje mi w ofercie możliwości zamówienia polewy ze śmietany z cukrem (np. do pierogów z owocami).

  • Sylwia 31 paź 18:15

    Sylwia:

    Zamówienie dotarło w godzinach preferowanych, bez zarzutu.

  • Marcin 30 paź 16:59

    Marcin:

    NAJLEPSZE PIEROGI W KRAKOWIE

  • Dominika 19 paź 15:16

    Dominika:

    Jedzenie bardzo dobre.

  • Mateusz 14 paź 15:12

    Mateusz:

    Cena - spoko. Czas dostawy - ponad 1,5h, więc gdyby było możliwe ciut przyspieszyć to było by super. Jakość - w tej cenie zadowalająca (uwaga na zbyt mocno przypieczony boczek w okrasie do pierogów :-) ).

  • Sylwia 11 paź 15:20

    Sylwia:

    Tym razem było wszystko REWELACYJNIE :)

  • Michał 05 paź 11:23

    Michał:

    Smaczne, ciepłe, dostawa sporo przed czasem :-)

  • Maciej 02 paź 15:21

    Maciej:

    Smaczne, ale przyszło dość zimne i barszcz się wylał :(

  • Krzysztof 24 wrz 16:13

    Krzysztof:

    Otrzymałem inne pierogi niż zamówiłem, a dostawca nie wiedział, że wszystko już było opłacone przez internet. A pierogi dobre.

  • Małgorzata 08 wrz 17:23

    Małgorzata:

    nie otrzymałam pełnego zamówienia (domówiłam uszka do barszczu- i ich nie dostałam)

    Uszka były dodane bezpośrednio do barszczu (powinno być ich 8 szt). Jeśli ich ilość była mniejsza przepraszamy za nasz błąd. Przy następnym zamówieniu proszę poinformować obsługę o zaistniałej sytuacji, odliczymy kwotę za uszka.

    Zespół Galeria Pierogów

  • Bartosz 02 wrz 17:34

    Bartosz:

    :)

  • Art 02 wrz 17:13

    Art:

    Długi czas oczekiwania (trochę ponad godziny) i brak żurawiny do pierogów :( Ogólnie smacznie i dlatego zawsze mimo wszystko tam wracamy.

  • sylwia 21 sie 15:49

    sylwia:

    było zimne :( ale smak się obronił

  • Gabriela 31 lip 09:24

    Gabriela:

    Pysznie i szybko :) Dziękuję !

    My również dziękujemy i zapraszamy ponownie

    Zespół Galeria Pierogów

  • Katarzyna 29 lip 18:01

    Katarzyna:

    pysznie :) jak zawsze :)

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie

    Zespół Galeria Pierogów

  • Karolina 18 lip 15:23

    Karolina:

    Pierogi bardzo smaczne. Przyjechały do nas trochę wcześniej niż podawał licznik na stronie. Na pewno skorzystamy jeszcze nie raz :)

    Serdecznie zapraszamy

    Zespół Galeria Pierogów

  • Pac 17 lip 14:47

    Pac:

    Zawsze pysznie,tanio i szybko! :)

    :)

    Zespół Galeria Pierogów

  • Pac 06 lip 17:20

    Pac:

    Mniam!

  • Marta 14 cze 19:24

    Marta:

    Szybki czas realizacji, sprawne działanie systemu zamówień, ale jedzenie rozczarowuje. Pierogi z oscypkiem jeszcze mogły być, ale danie dietetyczne w postaci kostki łososia wysuszonej na wiór bez smaku z dodatkiem warzyw na patelnię, które mogłam zrobić sobie sama, znacznie poniżej oczekiwań. Sałatka zorba tez byle jaka.

  • Jarosław 08 cze 17:04

    Jarosław:

    Szybko i smacznie.

  • Paweł 11 maj 01:14

    Paweł:

    Znakomite menu, szybka obsługa, wielki plus za mozliwosc zamowienia on-line oraz za mnogośc mozliwych konfiguracji (ilosc, sposob przygotowania, itp) . Polecam !!!

    Dziękujemy :)

    Zespół Galeria Pierogów

  • Adam 07 maj 18:38

    Adam:

    Kto normalny dodaje masła do pierogów z jagodami (pozostałe opcje nie lepsze)? Poza tym wszystko było w maśle - cała siatka.

    Witam,
    Jeśli klient zamawia masło jako okrasa do pierogów to my tak podajemy. Proszę sprawdzić zamówienie!.

    Zespół Galeria Pierogów

  • Marek 23 kwi 17:09

    Marek:

    BRAK RUSKICH, OSTRYCH NALEŚNIKÓW TO ONI CHYBA NIE WIDZIELI A PAN DOWOŻĄCY BYŁ ŁYSY

  • Łukasz 16 kwi 17:45

    Łukasz:

    pierogi pomieszane, tzn. w opakowaniu z pieromami z serem feta byl pierog z miesem i to jakis inny niz zwykly z miesem (inne opakowanie) tak jakby jakies resztki miesa gotowane. Ogolnie pierogi nie za dobre i widac ze nie byly gotowane dnia w ktorym je zamawiano.

    Dziękuję za informację.
    Jeśli w zamówieniu zdarzyła się pomyłka – i znalazł się inny rodzaj pieroga, mógł Pan to zgłosić telefonicznie do lokalu lub właściciela. Zawsze jest możliwość zwrotu lub wymiany. W tym temacie bardzo przepraszam za zamieszanie i żałuję, że nie mogłem zareagować w porę, bo nie dał Pan informacji na czas.
    Nie mogę zgodzić się z opinią na temat resztek gotowanego mięsa:
    1. Produkty są zawsze świeże, kuchnia jest niewielka, nie mamy miejsca na przechowywanie, magazynowanie towaru,
    2. Nasze pierogi robione są każdego dnia na miejscu, w naszym lokalu, tym samym gwarantujemy ich świeżość,
    W Pana zamówieniu było 6 pozycji rożnych pierogów, mam nadzieję, że wśród tych kilku osób znalazły się jakieś pochlebne opinie na temat naszych dań, a Pańskie zamówienie było jedynym nieszczęśliwym trafem w tym dniu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zamówienia, w ramach rekompensaty udzielę Panu zniżki przy kolejnym zmówieniu.
    Warunkiem skorzystania ze zniżki jest złożenie zamówienia telefonicznie

    Zespół Galeria Pierogów

  • Konrad 14 kwi 07:55

    Konrad:

    super :)

  • Piotr 07 kwi 08:43

    Piotr:

    Wg. maila miałem otrzymać zamówienie do 60 min. Jedzenie przyjechało po 90 min. kompletnie zimne.

    Bardzo przepraszamy za opóźnienie, wynikło ono z tego że kierowca miał awarię samochodu podczas dostarczania zamówienia do Państwa.
    W ramach rekompensaty proponujemy zniżkę przy najbliższym zamówieniu 10%.
    Warunkiem skorzystania ze zniżki jest zamówienie telefoniczne.
    Pozdrawiam

    Zespół Galeria Pierogów

  • Robert 26 mar 16:02

    Robert:

    Pierogi smaczne, szybka dostawa.

  • Jan 23 mar 16:05

    Jan:

    Szybko. Świeżo. Smacznie. Generalnie jest naprawdę dobrze. Głowy nam nie urwało ale zdecydowanie powyżej pierogowej średniej (testowaliśmy ruskie & z mięsem).

  • Szymon 18 mar 08:59

    Szymon:

    Pierogi przyszły bez zamówionej omasty, Zamówienie zaginęło podczas dostawy, trzeba było się namęczyć żeby się odnalazło.